петък, 18 март 2011 г.

МОЕТО ПЪРВО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО :)

Моето първо предизвикателство
За всички, които не са пробвали да го направят, горещо препоръчвам това удоволствие, а именно - да зададат предизвикателство! Избирането на тема, правенето на картички по нея и избирането на награда (награди), с която ще зарадваш някой със сходни на твоите интереси. Поне за мен всичко това си е низ от хубави и приятни моменти :)
Даже вече се появи и първият участник - Рени , за което много й благодаря.
Така, че отново горещо ще препоръчам на всички: задавайте предизвикателства, наистина ще ви хареса ;)




8 коментара:

  1. Поздравления за предизвикателството-тръпката сигурно е голяма! :) Много ми хареса втората картичка :)

    ОтговорИзтриване
  2. И двете картички са страхотни! Предизвикателството много ми допада. Нядявам се да успея да се включа. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много нежни картички са сътворила!Особено щастлива съм,че виждам розовата дантела,вече реализирана в проект.:)
    Благодаря ти,че така ме зарадва с малката изненада за първо участие!Това много ме стимулира и ще направя още една картичка по твоята тема.

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления за тази нежност и красота! Много ефектни и интересни картички!

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления за първото ти предизвикателство,пожелавам ти много участници :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви момичета! Искрено се надявам на много участници! Колкото повече толкова повече ;) Това важи и за теб Рени! Бъде все така активна! Наистина е мого стимулиращо и за двете страни ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Награда за твоя блог от мен!Виж тук http://reni1506.blogspot.com/2011/03/blog-post_22.html

    ОтговорИзтриване